Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel - Luton (Bedfordshire)

$$$$|Pokaż na mapieLuton (Bedfordshire), Wielka Brytania|Rezerwacja: +44-160-073-8777|
Świetnie421 opinia
75 zdjęć
Sprawdź pokoje i ceny
Przyjazd
Wybierz datę
Wyjazd
Pokoje i Goście2 Gości, 1 Pokój
Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel - Luton (Bedfordshire)
$$$$
Przegląd

Położony 350 metrów od lotniska Londyn-Luton, Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel oferuje restaurację i przechowalnię bagażu dla wygody gości. Nieruchomość dysponuje 124 pokojami.

Lokalizacja

Luton Borough Council znajduje się w odległości 10 min jazdy od tego hotelu, z kolei Stockwood Discovery Centre jest zaledwie w 3 km. 25 min spacerem od 3-gwiazdkowego hotelu leży Kościół Świętej Marii, znane miejsce kultu. Do Luton Hoo Estate można dostać się w ciągu 10 minut.

Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel jest usytuowany w malej odległości od dworca autobusowego Luton Airport Coach Terminal.

Pokoje

Pokoje w obiekcie noclegowym są wyposażone w żelazko z deską do prasowania i klimatyzację jak również w urządzenie do parzenia kawy/herbaty. Do dyspozycji Gości kabina prysznicowa walk-in i oddzielna toaleta, a także suszarka do włosów i ręczniki.

Jedzenie

Codziennie rano serwowane jest śniadanie w restauracji. W restauracji na miejscu Grill Kitchen goście mogą skosztować śniadanie, delektując się potrawami kuchni angielskiej.

Hotel oferuje śniadanie pełne w cenie GBP13 za dobę hotelową od osoby.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 15:00-23:59
do 11:00
Udogodnienia
prywatny parking jest dostępny na terenie obiektu w cenie GBP 12.50 za dobę.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym hotelu.
Inne informacje
Śniadanie
Hotel oferuje śniadanie pełne w cenie GBP13 za dobę hotelową od osoby.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Języki
angielski, hiszpański, włoski, portugalski, węgierski, rumuński, polski, grecki, arabski, litewski, łotewski, słowacki, albański, język urdu
Budynek
Rok odnowienia:2012
Liczba pokoi:124
Dawna nazwa
Ramada Encore Luton Airport
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Pokój "Premium" z możliwością przemieszczania się na wózku inwalidzkim z dwoma pojedynczymi łóżkami
    2 łóżka pojedyncze typu Twin
Pokój "Premium" z dwoma pojedynczymi łóżkami
  • Prywatna łazienka

• Herbata i kawa
  • Prasowanie

Łazienka

• Bezpłatny zestaw kosmetyków
  • Zlew

Adres
Adres został skopiowany.
Airport Way, Luton (Bedfordshire), Wielka Brytania, LU2 9LF
Explore hotel location on the panorama
street view

Pokoje8.6
Obsługa8.8
Kolacje8.8
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    9.6

Moje doświadczenie pobytu w tym hotelu było naprawdę pozytywne. Lokalizacja była idealna, ponieważ był bardzo blisko lotniska, dosłownie tylko kilka minut spacerem. To ułatwiło nam przespanie się przed porannym lotem. Pokoje były schludne i czyste, a hotel wydawał się dość nowoczesny. Dostaliśmy wygodne łóżka, a pokoje były ciche, nie słychać było ani samolotów, ani sąsiadów. Czuliśmy się komfortowo i zrelaksowani. Pokoje były dobrze wyposażone, mieliśmy nawet czajnik, herbatę i kawę rozpuszczalną. Obsługa była miła i pomocna, a śniadanie było smaczne.

Jedynym negatywnym aspektem był brak szczotki do czyszczenia muszli klozetowej w toalecie. To była drobna niedogodność, ale niezbyt ważna.

Eugeniusz Polska,
    8.8

Podróżując w ostatniej chwili z odwołanym locie, byliśmy w desperacji i musieliśmy znaleźć nocleg jak najszybciej. Na szczęście trafiliśmy na ten hotel, który okazał się naszym zbawieniem. Pokój był wygodny, posiadał ciepłe łóżko z klimatyzacją, a nawet znaleźliśmy dodatkowe przybory do higieny, takie jak szczoteczka do zębów i kapcie. Naprawdę jestem wdzięczna za miłe przyjęcie przez obsługę hotelu. Śniadanie również było smaczne i solidne. To było wspaniałe doświadczenie!

Dodatkowe łóżko-sofa w naszym pokoju rodzinnym było bardzo niewygodne i stare, na którym musieliśmy spać na sprężynach.

Czesław Polska,
    8.2

Po przylocie na lotnisko, byliśmy zachwyceni lokalizacją tego hotelu - naprawdę blisko terminala. Spacer z lotniska do hotelu zajmował nam zaledwie kilka minut, co było ogromnym plusem, zwłaszcza po długim i męczącym podróżowaniu. pokoje były bardzo wyposażone, mieliśmy nawet dostęp do czajnika elektrycznego, aby przygotować herbatę lub kawę. Łazienka również była dobrze zaopatrzona w różnego rodzaju ręczniki i żele do mycia. Całość sprawiała, że czuliśmy się komfortowo i mile widziani.

Mamy jednak pewne zastrzeżenia dotyczące personelu w recepcji, który nie był zbyt przyjazny ani kompetentny. Otrzymywaliśmy niepotrzebnie wysokie parcie i traktowanie z góry, co zdecydowanie wpłynęło negatywnie na nasze ogólne wrażenie o hotelu.

Edward Polska,
    9.8

Hotel czysty, przytulny, sympatyczni i pomocni pracownicy, profesjonalna obsługa recepcji, wygodne łóżka, smaczne śniadanie.

Nic.

Tomasz Polska,
    9.2

Podczas naszego pobytu w tym hotelu mieliśmy kilka pozytywnych doświadczeń. lokalizacja była naprawdę blisko lotniska, co było bardzo wygodne. Musieliśmy tylko przejść kilka minut pieszo, aby dostać się do terminala. pokoje były czyste i ciche, co umożliwiło nam dobrze się wyspać po zmęczającym dniu podróży. personel był bardzo przyjazny i pomocny, co sprawiło, że czuliśmy się mile widziani. Śniadanie było również smaczne i satysfakcjonujące, z różnymi dostępnymi opcjami.

Marcin Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.8

Nasz pobyt w tym hotelu był naprawdę komfortowy i przyjemny. Lokalizacja była bardzo blisko lotniska, co było ogromnym plusem dla nas, podróżujących samolotem. pokoje były dobrze wyciszone, dzięki czemu nie było słychać hałasu z samolotów ani sąsiadujących obiektów. To było naprawdę przyjemne, spokojne miejsce na odpoczynek przed naszym lotem.

Jednym z negatywnych aspektów tego hotelu było niedogodne dodatkowe łóżko-sofa w naszym pokoju rodzinnym. Okazało się, że było ono stare i niewygodne, z czym mieliśmy pewne problemy podczas snu.

Marian Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.4

Mój pobyt w tym hotelu był udany. Lokalizacja była naprawdę blisko lotniska, co było bardzo praktyczne, ponieważ musiałem być na porannym locie. Pokój był czysty i schludny, a łóżko okazało się bardzo wygodne. Doceniłem też dostęp do czajnika i herbaty, co pozwoliło mi wypić ciepły napój przed snem. Obsługa była bardzo pomocna i przyjazna, szczególnie pracownicy recepcji, którzy byli profesjonalni i uprzejmi.

Jednym z aspektów, który mnie zawiodł, był stan dodatkowego łóżka-sofy w pokoju rodzinnym. Okazało się być bardzo niewygodne i stare, śpiąc na nim czułem sprężyny.

Jan Polska,
    9.2

Pozytywne aspekty tego hotelu to przede wszystkim lokalizacja bardzo blisko lotniska, co jest niesamowicie wygodne dla podróżnych. Pokoje są wyposażone w podstawowe udogodnienia, takie jak klimatyzacja oraz wygodne łóżka podwójne. serwis śniadaniowy jest bardzo dobry, a jedzenie jest smaczne i urozmaicone. Warto również wspomnieć o życzliwym i pomocnym personelu, którzy zawsze są gotowi sprostać potrzebom gości.

Co do negatywnych aspektów, wypowiedzi gości nie przekazują żadnych negatywnych uwag.

Edmund Polska,
    8.8

Hotel znajduje się bardzo blisko lotniska, co jest niezwykle wygodne, szczególnie jeśli mamy poranny lot lub wracamy późnym wieczorem. Pokój był czysty i cichy, a łazienka zaopatrzona w ręczniki i żele do mycia. Personel był bardzo sympatyczny i pomocny, zwłaszcza pracownicy recepcji, którzy okazali się profesjonalistami. Podobało nam się również smaczne śniadanie, które zostało nam podane rano.

Rafał Polska,
    8.4

Ten hotel jest świetnym miejscem na spokojny nocleg przed rannym lotem. Lokalizacja jest naprawdę blisko lotniska, co znacznie ułatwia podróżującym. obsługa hotelowa jest bardzo pomocna i sympatyczna. Zawsze możemy liczyć na ich profesjonalizm i troskę o nasze potrzeby. pokoje są czyste i przytulne, z wygodnymi łóżkami i ładnymi łazienkami. To wszystko sprawia, że czujemy się komfortowo i zrelaksowani podczas pobytu w tym hotelu.

Max Polska,
    8.8

Nasz pobyt w Hotelu był bardzo udany. Przede wszystkim zadowalający był jego dogodny położenie. Hotel znajduje się w pobliżu stacji kolejowej oraz bardzo blisko lotniska, co było dla nas ogromną zaletą podczas podróży. Pokój, w którym mieszkaliśmy, był czysty i schludny, a łóżka okazały się bardzo wygodne. Doceniliśmy również fakt, że pokój był dobrze wyposażony - mieliśmy dostęp do czajnika oraz klimatyzacji. Obsługa hotelu była przyjazna i pomocna, a śniadanie, które spożywaliśmy rano, było smaczne i urozmaicone. z pokoju mieliśmy dostęp do cichego i spokojnego widoku, co pomogło nam się zrelaksować. Cały pobyt był bardzo udany.

Jednym z niewielu negatywnych aspektów pobytu było śniadanie, które nieco odstawało od pozostałych pozytywnych doświadczeń. W tym konkretnym przypadku, jedzenie było mniej smaczne niż zazwyczaj.

Feliks Polska,
    9.6

Hotel blisko lotniska, 10 minut pieszo. Czysto, przytulnie, nowocześnie. Przyjazny personel, profesjonalna recepcja. Dobry standard, wszystko, czego potrzeba.

Maksymilian Polska,
    8.4

Pobyt w tym hotelu był fantastyczny! Lokalizacja była naprawdę blisko lotniska, co okazało się bardzo wygodne dla nas. Hotel był dość nowoczesny i schludny, a pokoje były czyste i dobrze utrzymane. Cieszyłem się z różnych udogodnień, takich jak klimatyzacja, wygodne łóżko i dostęp do herbaty i kawy. Obsługa była bardzo pomocna i przyjazna, sprawiając, że czuliśmy się mile widziani. Śniadanie było smaczne i zadowalające, a personel recepcji był profesjonalny. Bardzo miło wspominam nasz pobyt w tym hotelu.

Jednym z niewielu minusów hotelu było trochę gorsze doświadczenie z kuchnią i ilością produktów śniadaniowych. Podczas naszych kilku odwiedzin na śniadanie zauważyliśmy, że tym razem było trochę mniej zróżnicowania i może być to jednorazowy incydent.

Janusz Polska,
    9.0

Los encargados de la limpieza fueron excelentes. Nos dieron un upgrade gratuito a una suite con una hermosa vista desde un gran balcón, una sala de estar espaciosa con comodidades de cocina, etc. El personal, incluyendo a Cenk y Serhat en recepción, fue amable y muy servicial. Tuvimos un late checkout gratuito, nos ayudaron a pedir taxis, atendieron nuestras solicitudes adicionales de servicio a la habitación y nos brindaron orientación sobre la ciudad.

No hay nada malo que decir.

Zygmunt Polska,
    9.2

Śniadanie było smaczne, a obsługa bardzo pomocna. Hotel blisko lotniska i miał czyste pokoje. Gorąco polecam Holiday Inn!

Jerzy Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel

Jakie atrakcje mogą zwiedzić goście podczas pobytu w Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel?
Luton Hoo Estate, a także Stockwood Park Golf Club są najlepsze wśród punktów orientacyjnych i są dostępne odpowiednio w 10 min i 15 min jazdy od Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel.
Czy Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel ma parking na miejscu?
Tak, Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel proponuje parking prywatny na terenie.
Czy w pobliżu jaskrawego Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel są jakieś lokale gastronomiczne?
Goście mogą delektować się posiłkiem w restauracji Friska, serwującej potrawy kuchni brytyjskiej, w odległości 12-minutowego spaceru od jaskrawego Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel.
O której godzinie mogę się wymeldować z tego hotelu?
Wymeldować się z tego hotelu można od godziny 11:00 do godziny 11:00.
Ile kosztuje rezerwacja pokoju w Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel?
Ceny za pokój w Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel zaczynają się od 132 £.
Jakie udogodnienia są dostępne w pokojach w Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel?
Każdy pokój w Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel obejmuje żelazko z deską do prasowania i klimatyzację dla komfortowego pobytu gości.
Czy personel w Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel mówi w jakimkolwiek języku obcym?
Pracownicy Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel posługują się litewski, łotewski, arabski, grecki i słowacki.
Czy Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel zapewnia zaplecze biznesowe?
Tak, dla gości podróżujących służbowo Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel zapewnia ksero i biurko.
Czy Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel oferuje jakieś usługi wynajmu?
W Holiday Inn London Luton Airport, An Ihg Hotel goście są oferowane do wynajęcia samochodów.

Najlepiej oceniane hotele Holiday Inn Hotels & Resorts w Luton (Bedfordshire)

Holiday Inn Hotels & Resorts to marka hotelowa, która oferuje przyjazne i wygodne pobyty dla swoich gości. Znajdziesz tutaj miejsca wypoczynku dla całej rodziny, bogate zaplecze rekreacyjne oraz smaczne dania w restauracjach zlokalizowanych w hotelach. Dla biznesmenów Holiday Inn proponuje przestronne sale konferencyjne oraz dostęp do szybkiego wi-fi. Zagraj w hotelowym centrum fitness, zrelaksuj się w jacuzzi lub spędź czas w hotelowej saunie. Holiday Inn Hotels & Resorts to marka, która zawsze zadba o Twój komfort i zadowolenie.